Veel gestelde vragen ?

Welke fruit word er bezorgd door tijd4fruit?

Fruit is een seizoensgebonden product waardoor de inhoud van tijd4fruit regelmatig veranderd van  inhoud van fruit of groenten. Fruit en groenten  dat wij heel het jaar door beschikbaar hebben zijn:

  • Bananen
  • Peren 
  • Mandarijnen 
  • Handsinaasappel 
  • Appels (diverse soorten)
  • Druiven (diverse soorten)
  • Avocado

Dit inhoud van groenten en fruit is  het huidige seizoen goed beschikbaar en van goede kwaliteit is Fruit is een natuur- en seizoen product. Het kan daarom voorkomen dat een Tijd4fruit een bepaalde vrucht of kleur op die dag niet voorradig heeft. Je kunt ervan uitgaan dat tijd4fruit haar best doet om de bestelde geschenk zoveel mogelijk te benaderen.

Kan ik vandaag nog groenten en fruit laten bezorgen?

Wanneer u bestelling van maandag t/zaterdag voor 16.00 besteld, kan tijd4fruit de volgende dag al geleverd worden. Helaas is het niet mogelijk om op de dag zelf een tijd4fruit te laten bezorgen. Wanneer je jouw bestelling van maandag t/m donderdag vóór 20.00 uur bestelt, wordt deze de volgende dag al geleverd! Beste op vrijdag vóór 17.00 uur voor levering op zaterdag. En bestel op zaterdag vóór 17.00 uur voor levering op maandag. Natuurlijk kan je een latere bezorgdatum kiezen. Zelfde dag leveren is helaas nog niet mogelijk 

Kan ik ook een Tijd4fruit naar het ziekenhuis of instelling laten bezorgd?

Ja, dat kan. Het is wel belangrijk om zoveel mogelijk informatie te ontvangen, zoals naam, gegevens afdeling, kamer nummer en eventueel een telefoonnummer. Wanneer dit niet klopt kan het gebeuren dat Tijd4fruit niet bij de juiste persoon wordt geleverd. Wanneer je jouw bestelling van maandag t/m donderdag vóór 20.00 uur bestelt, wordt deze de volgende dag al geleverd! Bestel op vrijdag vóór 17.00 uur voor levering op zaterdag. En bestel op zaterdag vóór 17.00 uur voor levering op maandag. Natuurlijk kan je een latere bezorgdatum kiezen. Zelfde dag leveren is helaas nog niet mogelijk.

Bestellen

Een bestelling plaatsen bij Tijd4fruit.nl is gemakkelijk, snel en eenvoudig. Door het 3-stappen plan te volgen, die je door de website heen navigeert, is een bestelling zo geplaatst.

Stap 1:

Kies het gewenste product en aantal. Indien gewenst kan je een kaartje inclusief persoonlijke boodschap toevoegen. Vervolgens plaats je het gekozen product in je winkelwagen door op de knop “in winkelwagen” te klikken. Er verschijnt nu een pagina met extra producten waaruit je kan kiezen. Voeg een extra product toe indien gewenst en klik vervolgens op volgende. Je ziet de bestelling terug in een overzicht.

Stap 2:

Vervolgens vul je de gegevens van het bezorgadres in. Nadat je dit hebt gedaan kan je een gewenste bezorgdatum selecteren. Op maandag t/m zaterdag kan je tot 16,00 uur een bestelling plaatsen voor levering de volgende dag. Bezorging is mogelijk van maandag t/m zaterdag Klik vervolgens op ‘volgende.

Stap 3:

Hierna volgt een overzicht van de bestelling. Je geeft aan of je particulier of zakelijk wenst te bestellen en vult vervolgens je gegevens in. Daarna kies je de gewenste betaalmethode. Betalen is mogelijk via iDEAL, Creditcard, achteraf betalen met klarna of je PayPal account. Als je zakelijk bestelt is het mogelijk om achteraf via een toegestuurde factuur te betalen. Klik vervolgens op ‘bestelling betalen’ om de betaling te voldoen en de bestelling af te ronden. Nadat de betaling gelukt is, is je bestelling voltooid en ontvang je binnen enkele minuten een bevestiging per e-mail

Kan ik een geplaatste bestelling nog wijzigen?

Helaas kan dit niet. Wel is het mogelijk om je bestelling te annuleren wanneer jouw tijd4fruit nog niet verzonden is. Daarna is het mogelijk om een nieuwe bestelling te plaatsen.

Krijg ik een bevestiging via mijn mail?

  1. Krijg ik een bevestiging?
  2. Ja. Zodra je jouw bestelling hebt verzonden, krijg je direct een automatische emailbevestiging van ons. Hierin kun je de bestelling nakijken.

Krijg ik een bevestiging?

Ja. Zodra je jouw bestelling hebt verzonden, krijg je direct een automatische emailbevestiging van ons. Hierin kun je de bestelling nakijken. Ja, zodra de betaling is goed gekeurd krijgt u een bevestiging van uw bestelling per e-mail. Deze bevestiging bevat o.a. het factuurnummer van uw bestelling. Mocht u vragen hebben over uw bestelling vermeld dan dit factuurnummer.

Wanneer wordt mijn Tijd4fruit bezorgd?

Heb je voor 16:00 uur besteld? Dan kan Tijd4fruit op de eerstvolgende dag bezorgd worden. Tijdens het afrekenen kan je aangeven op welke dag jouw Tijd4fruit bezorgd wilt hebben. Tijd4fruit bezorgd op maandag t/m zaterdag. Mocht de bezorging mislukken, dan wordt het de volgende dag nog eens geprobeerd.

Bezorging geschiedt door Tijd4fruit.

Pakketten van Tijd4fruit worden geleverd door Tijd4fruit zelf
Voor alle bestellingen geldt: indien de geadresseerde niet thuis is, zal tijd4fruit het bij de buren af te leveren. Zijn deze niet thuis, dan wordt er een bericht achtergelaten dat men contact op kan nemen met Tijd4fruit om tot een afspraak te komen.

Hoe laat wordt mijn bestelling bezorgd?

Helaas kunnen we u geen exacte tijd geven. De bezorging is afhankelijk van de route van de bezorgdienst. Normaliter worden alle bestellingen bezorgd tussen 8.00 uur en 18.00 uur. Tijdens het bestelproces ziet u een indicatief bezorgtijdstip.

Wat zijn de bezorgkosten?

De bezorgkosten voor heel Nederland zijn € 6.95  per adres ongeacht het aantal fruitpakketten. De bezorgkosten voor heel België zijn € 8.95  per adres ongeacht het aantal fruitpakketten. Zorg er voor dat u bij verzending naar België correcte gegevens invult.  Mocht een Tijd4fruit in een ziekenhuis bezorgd moeten worden, zorg er dan voor dat de naam van het ziekenhuis en t.a.v. en de juiste volledige gegevens erop staat.

Wat zijn de bezorgkosten?

De bezorgkosten voor heel Nederland zijn € 5.95  per adres ongeacht het aantal fruitpakketten

Service en garantie

Mijn Tijd4fruit is beschadigd aangekomen?

Wat ontzettend vervelend, dat het fruit niet naar wens is. Wij streven ernaar om goede kwaliteit vers fruit te leveren. Wij zouden graag een foto’s van je ontvangen zodat onze klantenservice deze kan beoordelen en hier een passende oplossing voor kan bieden. Je kunt contact met ons opnemen via de email. we lossen het graag met je op!

Hoe dien ik een klacht in?

Erg vervelend dat het groeten of fruit niet naar wens is. Wij streven ernaar om goede kwaliteit vers groeten en fruit te leveren. Je kunt contact met ons opnemen via de contactpagina of via de mail.

Kan ik mijn geld terug krijgen?

Op fruit is het herroepingsrecht uitgesloten i.v.m. de beperkte houdbaarheid van deze producten. Op alle overige artikelen is het herroepingsrecht wel van toepassing. Dit wil zeggen dat je jouw ontvangen producten zonder opgaaf van reden retour mag sturen. Je dient dit wel binnen 14 dagen na ontvangst van de goederen kenbaar te maken bij onze klantenservice. Vervolgens heb je 14 dagen tijd om de producten retour te sturen. Je kunt ook zonder voorafgaande mededeling binnen 14 dagen na ontvangst jouw producten terugsturen zolang je daarbij maar een mededeling voegt waaruit je wenst tot herroeping blijkt. Doe dit alsjeblieft zoveel mogelijk in de originele verpakking aan de afzender die op de verpakking aangegeven staat. Je ontvangt zo spoedig mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen na herroeping, het door jou betaalde bedrag inclusief standaard bezorgkosten voor de heenzending terug op u rekening. Wij betalen u binnen 7 dagen het bedrag terug via betaalmiddel als waarmee u de oorspronkelijke transactie hebt verricht.

Betalen

Welke betaalmogelijkheden zijn er?

U kunt het op de volgende manier betalen door met iDEAL en creditcard klarna. Voor zakelijke klanten is het ook mogelijk om op factuur te betalen.

Hoe vind ik mijn factuur?

Je factuur kun je inzien op de mijn account of terug kijken op u email. Ga hier naar je bestellingen om de factuur in te kunnen zien.

Betalingen mogelijk heden.

iDEAL: alle Nederlandse banken Creditcard: MasterCard, VISA en Amex Paypal Klarna: achteraf op rekening Op rekening: zakelijk via een factuur

Wat zijn de bezorgkosten?

De bezorgkosten voor heel Nederland zijn € 5.95  per adres ongeacht het aantal fruitpakketten